FAQ

I denne FAQ-funktion finder du svar på nogle af de spørgsmål, som vi ofte støder på. Skulle du ikke få svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på mail kontakt@invebo.dk, hvor vi vil vende tilbage med svar hurtigst muligt.

Du kan kontakte os på mail kontakt@invebo.dk, hvis noget går i stykker og skal repareres i dit lejemål

Ønsker du at opsige dit lejemål, bedes du sende en skriftlig opsigelse på mail til kontakt@invebo.dk

Din husleje skal betales senest den første i måneden.
Såfremt den første ikke er en hverdag, er fristen for at betale husleje den førstkommende hverdag.

Det er op til Udbetaling Danmark at vurdere, om du kan få boligstøtte.
Du kan se mere på hjemmesiden borger.dk, hvor du også kan søge boligstøtte.

Har du behov for flere nøgler til dit lejemål, kan du kontakte os på mail kontakt@invebo.dk for at aftale nærmere.
Det vil som udgangspunkt være på lejers regning at få ekstranøgler.

Invebo tillader som udgangspunkt ikke husdyr i lejemålene.
Der kan dog anmodes om det, hvorefter det vil være op til en konkret vurdering, om der gives tilladelse eller ej